2013. június 29., szombat

3 rész

3 rész ~ Csajos buli

Itt lehet bekövetni  ha tetszik :D

 



Elővettem a telefonomat és Lotti neve villant fel . Elnézést kéretem többiekétől és arrébb mentem.

-Szia Lotti .-köszöntem az újdonsült barátnőmnek .
-Helló ! Akkor mi a mai program ?
-Hát most Danivel dolgunk van de szerintem estefelé valami ?
A hátam mögül Dani jelent meg , kikapta a telefont a kezemből és elment .Én vissza mentem a fiúkhoz,akik ezalatt az idő alatt már helyet foglaltak a kanapén.Beültem Harry és Zayn közé mivel csak ott volt hely.A fiúk a készülő filmjükről kezdtek el beszélni,mikor Dani visszajött és visszaadta a telefonomat,majd ezt mondta:
-Srácok mi lenne ha elmennénk a Nandosba??-kérdezte Dani boldogan. Túlságosan is boldogan,nekem valami itt nem stimmel.
-Jé,Dani neked vannak jó ötleteid is-mondta Niall csodálkozva.Persze ezen mindenki jót nevetett,csak Danielle nézett úgy rá hogy ha szemmel ölni lehetne Niall már halott lenne.A szöszi ezután a kis akció után  fülét  farkát behúzva  ült a fotelban még vártuk Danit.
-Mehetünk-közben pakolt a táskájába.Telefon,pénztárca,púder,szempillaspirál,kulcsok,fülhallgató(??) Jesszus , hogy fér annyi minden abba a kis táskába?? Mindegy is.Dani kocsijával mentem én,Harry és Liam.
Louis kocsijával ment Zayn és Niall  .Hamar megérkeztünk,útközben persze Harry és Liam lökte a sok hülyeséget.Bementünk és helyet foglaltunk egy asztalnál az egyik oldalamon Dani a másik oldalamon pedi Harry  ült.Egy pincér pár percen belül itt is volt.Mindenki leadta a rendelést és mikor az asztalnak ennek a felére ért Harryvel egyszerre szólaltunk meg:
-Sajtos tejfölös csirkemellet szalmakrumplival és egy colat.
Egymásra néztünk és elnevettük magunkat.Az este további részében Harry feltűnően közeledett felém.Addig nyaggatott még nem csináltam vele egy képet mert fel akarja tenni Twitterre .Végül is jó kép lett.





HarryStyles:A világ legszebb lányával.
#nando's @KatySmith @Louis Tomlinson, @Danielle Peazer, @Niall Horan, @Zayn Malik @Liam Payne









 

30 perc múlva Liam megszólalt:
-Figyelj szívem nagyon aranyos tőled, hogy elhoztál minket ide de ismerlek,mond mit szeretnél-kérdezte Liam mosolyogva.
-Hát arra gondoltam hogy a csajokkal kiszeretnénk kapcsolódni és kölcsön szeretnénk kérni a házatokat ma estére-mondta Dan kutyaszemeket meresztve a fiúkra,közben az asztal alatt megfogta a kezemet és a szemünket összeszorítva vártuk a választ.
-Dani,persze hogy bulizhattok nálunk de csak akkor ha mi mehetünk hozzád-mondta Harry, közben egy féloldala mosolyt villantott felém.
-Ne is  álmodozz,két lakat van az ajtóján-mondta Dani komoly fejjel.
Én meg azt se tudtam hová forduljak mert éreztem hogy elönti az arcomat a forróság.Persze  ezen is hatalmasat nevettek.Miután mindenki megette amit rendelt a fiúk elvittek minket a hozzájuk ők pedig hozzánk mentek.Mivel Dani   tudta hogy a fiúk megengedik hogy itt legyünk ezért mikor hazaértünk írt Lottiéknak egy sms-t hogy jöhetnek.Én addig felhívtam Perriet,........ csöng-csöng-csöng.
-Szia, Katy micsi??-kérdezte boldogan.
-Szia, a srácok kölcsönadták nekünk a házat és csinálunk egy csajos bulit, eljöhetnél-mondtam  neki,tényleg szeretném hogy ha itt lenne,bírom a csajt ,ő is eljött kajálni viszont nem maradt sokáig.
-Most Jade-el vagyok de nem sokára ott leszek-hallottam a hangján hogy mosolyog.
-Rendben,várunk szia- majd letettem a telefont, és visszamentem Danihez. 

**Buli**

Zene

Tíz körül megérkeztek a csajok ,rá nemsokára Perrie is ide ért .Mindenki hozott piát úgyhogy szép este felé nézünk . Egy röviddel indítottuk az estét és után jött a többi.

Táncoltunk ,énekeltünk volt minden ami egy ilyen bulin van .Éppen megálltunk egy kis pihenőre mire   Car megszólalt :
-Csajok miért nem üvegezünk ?
Mivel nemvoltunk már beszámítható állapotban elkezdtünk vihogni  .Mikor "megnyugodtunk" belementünk a játékba .
- Kellene egy üveg -mondtam büszkén mert a lányok üveg nélkül próbálták elkezdeni.
Dani kifutott a konyhába és egy pezsgős üveggel és pohárral jelent meg .( Még most se tudom miért kellet az a pohár )
 Lotti kezdte és Perrie felé mutatott az üveg:
-Felesz vagy mersz ?-mosolygott Lotti .
- Hmm ... merek -vágott komoly arcot Perrie .
-Akkor 1 perc alatt csinálj magadból rock sztárt .
Perrie el is tűnt és egy perc múlva vissza is jött
Mikor megláttunk hát a hasunkat fogva nevettünk .Mikor leálltunk kapott Perrie egy hatalmas tapsot .
-Csináljunk gyorsan egy képet -mondta Car.
Perrie bepózolt és csináltam róla egy képet .Titokban el is küldtem Zaynek .
A játék így ment tovább különböző kérdések a feladatok voltak .Tudtunk meg pár szaftos pletykát a fiúkról, kiderült hogy Lotti oda és vissza van Louis ért .Első szerelmek és még több minden;)
- Ki éhes -? szólat meg Dani 
-Én-kiabáltunk egyszerre .
-Akkor rendelek pizzát.-szólat meg mint egy gondos anyuka .
Az utolsó köröket játszottuk mikor Perrie felém pörgetett:
- Kat felesz vagy mersz ?
Hosszasan elgondolkoztam a válaszon arra jutottam hogy elég kevésszer volt a válaszom a "merek" :
-Merek -mondtam ki bátran .
Pezz erre csak gonoszan elvigyorodott és Dani felé fordult :
- Dani megrendelted már a pizzát ?
-Aha- fordult meg a barátnőm.
-Kat a te feladatod - és még mindig az az ördögi vigyor volt az arcán - smárold le azt embert aki becsenget .
Először meglepődtem de utána úgy voltam vele miért is ne .
-Rendben .
A válaszra egyszerre sikítottak fel a lányok .Gyorsan eltakartam az arcom mert éreztem hogy rögtön elpirulok .Vártunk és vártunk mikor megszólalt a csengő .Meghallottam és görcsbe rándult a gyomrom mi van ha a futár csaj vagy ha egy idősebb ember vagy ha ...... gondolkodtam volna tovább de Pezz és Dani megfogta a kezem és felhúztak a földről :
-Itt az idő - és az ajtó elé toltak .
Oké Kat  ,,itt az idő'' idéztem a jóakaróimat  .Becsuktam a szemem és rávetettem magam az ajtóban álló személyre .


1 megjegyzés: