2013. július 26., péntek

7.rész

7 .rész ~ A randi~
Zene  
Itt az újabb rész ,Köszönöm a 7 feliratkozót ( tök jó 7.rész és 7 rendszeres olvasó ).Ha meglesz 4 tetszik és 4 komi és talán egy feliratkozó , hozzuk a következő részt ;)
Deni &Vikk
~Kat szemszöge ~
Már nagyon izgultam a randi miatt . Hat körül  elkezdtem készülődni. Hajat mostam ,letusoltam begöndörítettem a hajam és felvettem a ruhám. A csengőt halottam ,és leszaladtam .Kifújtam egy nagy levegőt és kinyitottam az ajtót :
-Csak te vagy ?- és lefagyott a mosoly az arcomról .
-Én is örülök hogy, láthatlak Katy - ölelt meg Liam .
-Téves Dani csak a  pasid aki a frászt hozta rám .
-Ennyire izgul ?
-Reggel óta tiszta primadonna - rázta a fejét Dani .
-Én is szeretlek titeket -szóltam le nekik .
-Mi is .
-De én egyáltalán nem gondoltam komolyan .
-Mi sem . -nyújtott nyelvet Dani .
Visszamentem a szobámba és feltettem egy enyhe sminket. Nem szeretem a túl erős sminkeket ,az nem nekem való .Megcsörrent a telefonom . Biztos Harry lemondja a találkozót gondoltam először ,már tiszta para vagyok. Alig mertem ránézni a kijelzőre rápillantottam, és a nővérem fényképét láttam .
-Szia Kim- hatalmas kő esett le a szívemről .
-Szia húgi - halottam a hangján hogy boldog - ahogy érzem nem rám számítottál .-nevetett a telefonba .
- Hogy őszinte legyek nem .-nevettem én is - De mesélj!
-Csak érdekelt hogy, van a kis tesóm mert mióta hírességekkel járkál nem is keres.... ja és hogy Brandon megkérte a kezemet .
-Hogy mit csinált ? Kim ez egyszerűen fantasztikus . Figyelj később hívlak mert mennem kell .Puszilom mamit és Brandont is .
-Átadom ,és vigyázz magadra .Puszi .
Felálltam az ágyamról éskifelé vettem az irányt majd  lesétáltam az emeletről . A teraszon éppen Dani és Liam nyálcsatát vívtak .Jó cukik együtt de most nem bírom .Kiléptem és eltakartam a szemem .
- Legközelebb tegyétek ki a +18-as karikát?
-Te így akarsz menni ?-nézett rám Liam és tetőtől talpig végigmért .
-Miért ?Nem jó ?Tudtam hogy , nem lesz jó-ilyedtem meg és a fejemhez kaptam a kezem  .
-Hát ha azt akarod hogy egyből leteperjen akkor igen .
-Jaj Liam -intettem egyet felé .
-És hol a táskád ? -kérdezte Dani .
-Én hülye fent hagytam .
Elkezdtem fel szaladni mikor éppen elhagytam az utolsó lépcsőfokot megszólalt a csengő .
-Majd én megyek -kiabált lentről Dani .
-Örök hálám .
Gyorsan felkaptam a táskám még  utoljára belenéztem a tükörbe, megigazítottam a ruhám és elindultam kifelé .Lassan sétáltam lefelé mert nagyon izgultam plusz magassarkúban voltam , nem volt szándékom kitörni a nyakamat.Ahogy leértem egy ismerős hang ütötte meg a fülemet .Bementem a nappaliba és pont egymással szemben álltunk .Fehér felső és ing volt rajta egy fekete farmerrel .Eszméletlenül jól nézett ki , a fürtjei meg rakoncátlanul álltak .


Egy olyan tipikus " Miért csinálod ezt velem " fejet vágott mire én csak lesütöttem a szemem .Akkor tényleg ilyen jó a szerelésem .
-Én megmondtam -vetette oda Liam a barátnőjének .
-Milyen gyorsan kirepül -játszotta az aggódó anyát Dani aki majdnem elsírja magát egy zsepivel törölte a szemét .
-Tízre gyere haza - mutatott rám szigorúan Liam .
-Persze apa hogy , NEM.
-Nézd még felesel is .
- Gyere te lány kimenekítelek ebből az őrült családból -kapott fel Harry és kiszaladt velem a házból .
-Még nem is köszöntem neked - és nyomtam egy puszit az arcára -Szia .
Megláttam az ismerős fekete Rovert amit nagyon szeretek .

Kinyitotta nekem a kocsi ajtaját és én beültem .Út közben sokat nevettünk és azt vettem észere  hogy, izgatott .Olyan aranyos ahogy ,dobol a kormányon ,és amikor nem löki a hülyeségeit akkor mosolyog , és elő jönnek a gödröcskéi .
-Hová megyünk ?-már elég rég óta vezetett .
-Az titok .
- Harold ne csináld ezt velem -ránéztem azzal a nézésemmel amivel mindig mindent elértem a szüleimnél bár a papám még élt csak rá kellet mosolyognom .
-Nem hatsz meg Kat -vigyorgott vissza .
-Pedig ez mindenkinél be szokott válni - és durcásan vissza ültem .
A rádióban Rihanna egyik száma ment amit imádok  és a rádióval kezdtem énekelni .
Mikor vég lett a számnak éreztem hogy Harry nagyon figyel .Nyitott szájjal nézett és kikerekített szemekkel .
-Te így tudsz énekelni ?
-Hát igen -és éreztem hogy elpirulok .-De nem vagyok olyan jó .
-Ezt te sem gondoltad komolyan ?
-Hát még régebben az apukámmal énekeltem .
-És miért nem folytatjátok ?Tehetséges vagy .
-Hát az nehéz lenne mivel ő 9 éve meghalt .
-Oh ne haragudj .
-Nem tudhattad.
Igen a papám már nincs velem ,és nagyon hiányzik .A következő pillanatban megfogta a kezem és a sebváltóra tette utána pedig rátette a kezét és összekulcsolta az ujjainkat  .Megnyugtatott ,valahogy jobban éreztem magam vele  ..

 

1 megjegyzés:

  1. Oh my fucking godness.
    Hamar köviiiiit,nem bírom+_+
    xxx Claire
    U.i.:birnám ha duetteznének Harryvel.:D
    Persze ez a ti döntésetek.:)

    VálaszTörlés