2013. szeptember 17., kedd

14.rész

Hey girls :D
 Újra itt vagyunk egy újabb résszel ;) Iszonyat boldogunk voltunk a 3 kominak és 7 pipa wááá ez kezdünk beindulni  aminek nagyon örülünk :DD És nagyon köszönöm azoknak az embereknek akik megnézte és a másik blogom is és feliratkoztak :D ( Claire köszönöm itt és ott is a komit :3)Na nem húzom az időt , viszont most emelek a 7 pipát szeretném és 4 komit :D
Deni&Vikk
14 ~Meglepetés ! ~

~Zene~

........találkoznak velünk a koncert után .- fejezte ne Louis .
Ahogy elhangzott a " jutalom " mindenki maga köré nézett mi pedig egyre jobban próbáltunk vegyülni . Megfogta El a kezem és húzni kezdett így váltunk el egymástól a . Próbáltunk kijutni a tömegből de nem sikerült mert pont neki mentem annak a csajnak aki elküldött a  p****** amikor oda mentem a sapi miatt . A barátnőivel együtt elkezdett minket követni . Megrántottam El kezét hogy nézzen hátra , mikor ő is észre vette gyorsabban húzott . Perrie , Dani és Demi jöttek velünk szembe . Fogalmunk se volt mit csináljunk . Szétnéztem hogy , merre mehetnénk tovább mikor megpillantottam a kislányt aki segített nekem .Intettem a fejemmel a lányoknak hogy , jöjjenek utánam még a vörös meg nem talál minket, nem fogom megadni neki azt az örömöt hogy nyerjen .Ha már lebuktunk és valaki megérdemli hogy ,találkozhat a srácokkal akkor az a kicsi lány az .Oda szaladtam  és többen is észre vettek minket és futottak utánunk .Megfogtam a kislány kezét és felkiáltottam.
- Bocs csajok én már megvagyok .
El megfogta egy másik lány  kezét .
-Én is .
Odahajoltam a kislányhoz és megkérdeztem kivel jött , ő pedig megmondta hogy van még 2 nővére de ők előrébb álltak .Megígértem a papájának ha vége az egésznek a bejárat elé menjen . A kezembe fogtam és előre tolakodtam . Egy kis idő múlva meg is találtuk őket . Dani és Pezz elkapták őket és Demi meg összeszedet egy csajt .Megfordultam és a vörös  ri****  állt mögöttem kárörvendősen ránéztem :
-Nem gondolod hogy , segítek neked bejutni - utánoztam őt mire olyan vörös lett a feje mint egy paradicsom illet a hajához .
A színpad mögé mentünk ahol Paul már várt minket , fülig érő mosollyal köszöntött .
-Már értem miért vannak oda értetek a srácok - és csak nevetett .
Felmentünk a színpad mellé és pont az I Want vége ment . Paul intett a fiúknak és jött Niall ,teljesen fel volt pörögve, mint egy duracel nyuszi .Kihúzott minket a színpadra meg a nyerteseket . Lesütött fejjel álltunk csak a kislány  mosolygott és nagyon  izgatott volt  ,a többi lány pedig ott toporgott egy helyben , szerintem azt se tudták kicsodák .
Niall kivette a kezemből a kicsit és oda ment vele meg a testvéreivel a többiekhez .
-Szia téged hogy hívnak?- állt oda Louis aranyosan .
-Melodi .
- Kik akik veled jöttek ? - ment oda hozzá Liam .
- Akiket ismerek a 2 nővérem és a barátnőjük .
- Melodi tudod hogy , kik azok a lányok akiket meg kellet keresni ?- biccentett felénk Zayn .
Melodi csak rázta a fejét hogy , nem tudja .Olyan volt mint egy kis angyal,szőke göndör fürjeivel .
- Van kedved segíteni nekem leleplezni  őket ?- kérdezte Harry .
Bólogatott  ,Harry felkapta , közben mi sorba lettünk állítva .Dani volt az első .
- Melodi vedd le róluk a sapkát - utasította kedvesen Louis .
A kislány engedelmeskedett ,egy hatalmas mosoly ült ki az arcára .
-Tudod ki ő ? -kérdezte Harry .
-Igen ő Danielle Liam barátnője .
-Meglepetés - mondta Dani .
Liam oda ment hozzá és megölelte. A tömeg kiabált ,sikítoztak .Utána oda mentek Perreihez.
-Ő Zayn barátnője Perrie .
-És ő  pedig  El Louis barátnője .
Már Demi is megvolt, bemutatták a nagy közönségnek mint a banda egyik nagyon jó barátja, és  éppen előttem voltak amikor Melodi megszólalt .
-Ő az a lány akinek odaadtam a sapkámat nagyon kedves és olyan felsője van mint neked Harry . 
- Le a sapkát róla is  -biztatta Liam .
Levette rólam és felnéztem Harryre . Most vajon mi lesz ? Még senki se tudja hogy , együtt vagyunk a barátainkon kívül .A szívem csak úgy dobogott .Köpni nyelni nem tudtam , azt hittem ott esek össze .
- Melodi elmondok neked egy titkot .Ez a csodálatos lány az én barátnőm Katherine .
-Igen lányok sajnos a fürtös barátunk már hivatalosan is nem szingli - kiabált a mikrofonba Perrie .
A gyomrom görcsbe rándult ,  mert hallottam néhány fújólást de a legtöbben csak sikoltoztak .Harry látta rajtam ezt , oda jött és magához húzott majd ,fülembe suttogta. 
- Nem érdekel ki mit gondol én szeretlek .- és megcsókolt.Finoman, rajongva csókolt meg. Megfeledkeztem a tömegről, a helyről, az időpontról, az okról... csak arra emlékeztem, hogy szeret, akar, és az övé vagyok. 
Nagyon jól esett amit mondott és tett a kezemet a nyaka köré fontam és szorosan megöleltem Amikor átölel és belefeszülök az ölelésbe, érzem hogy dobog a szíve,  hallom  minden ritmusát, a legszebb, legcsodálatosabb dallam füleimnek!Megéreztem a parfüme illatát legszívesebben el se engedtem volna .A szürke hétköznapjaimnak ő egy nagy ajándék .Paul intett hogy , ideje lemennünk mert folytatni kell a koncertet .
-Később találkozunk - artikuláltam Harrynek .
Erre megjelent az a kisfiús mosoly amit annyira imádok és dobott egy puszit .Nem bírtam ki hogy ne utánozzam .Belé szerettem ez  olyan, mint tengervizet inni. Az első korty még üdítő, jólesik. De utána szomjas leszel. Minél többet iszol, annál jobban szomjazol, annál inkább sóvárogsz.Arra a helyre vittek minket ahol a rajongók találkozhatnak a bandával .Ültünk egy darabig még vége nem lett a koncertnek .Nyílt az ajtó de csak Melodi  és a többiek jöttek .Odaszaladt hozzám és megölelt .
-Ezt most miért kaptam ? -kérdeztem egy kicsit meglepődötten .
-Mert te egy nagyon kedves lány vagy és örülök hogy , Harry szeret .
-Ez nagyon kedves tőled Melodi.-ölebe vettem és így vártuk a fiúkat .
Paul viharzott be az ajtón és elmondta hogy nemsokára jönnek a srácok .Még várakoztunk beszélgettünk a többi lánnyal nagyon kedvesek  .Csak én és a rajongók ültek a többi csaj fel alá mászkált .
-Hát komolyan már vagy 20 perce vége az egésznek, rosszabbak mint 5 menyasszony - állt fel El és a combjára csapott.
-Nem tudok róla hogy, elveszel de én benne vagyok -jött be az ajtón Louis  követték a többiek .
Végre megjöttek ,olyan volt mintha már vagy egy hónapja nem láttam  volna őket .Megismerkedtek ők is a lányokkal és ment a közös kép csinálás , aláírások felsőre ,jegyre .Olyan boldogok voltak mindannyian .
Meglepődtem amikor oda jöttek hozzám:
-Katherine kaphatnánk tőled is autó-grammot ,meg csinálunk képet ? -kérdezték .
-Tőlem ? -teljesen meg voltam lepődve .
-Hát igen te is már híres vagy - nevették el magukat az arckifejezésemen .
-Persze csak nekem ez még új - nevettem én is .
Megcsináltuk a képeket és máris mentek a lányok .Nekünk is lassan mennünk kellet ,megint a búcsúzás .
- Akkor holnap után -mondta Harry .
-Várni foglak -csókoltam meg .
Most valamivel jobban ment mint először . Büszke voltam magunkra , és a srácokra is .A visszafele úton én vezettem felváltottam El-t , egész úton az volt előttem hogy , még egy nap és újra haza jönnek .Nem tudom elérni, hogy ne legyek szerelmes, vagy hogy ne vágyj a szerelemre. Mert amikor az vagy, az a világ legjobb dolga. Ha van egy kapcsolatod, ami jól működik, még ha semmi más nincs is rendben az életedben, úgy érzed az egész világod teljes.És ekkor jelent meg a fejem fölött egy képzeletbeli kis villanykörte ......

1 megjegyzés:

  1. OMG.
    Szemetek szemetek szemetek szemetek...és még sok ilyesmi:DDD
    Hamar kövit.:D
    Ez parancs:D
    Nem gond ha ajánlom a blogot egy hasonló idegzetű directionernek?:_)
    NAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    akkor hamar kövit.
    Nálam is van mindenhol új több is és írtam Deninek a fb-n de lehet h rosszat jeliztem na mindegy jólesne tőletek egy-két komit
    xxx Claire
    http://tellmethatyoulovemeanyways.blogspot.nl/
    http://negedeserzes.blogspot.nl/

    VálaszTörlés