2013. október 5., szombat

16.rész

Hey mindenki :)
Itt az új rész reméljük tetszeni fog nektek . Minden jól megy akkor nemsokára jön a következő rész is .Továbbra is ér komizni ,feliratkozni , és pipálni  :D
Deni&Vikk
16.rész ~ Újra itthon  ~

~Zene~
**Kat szemszöge **

Már majdnem tíz óra Harry azt mondta hogy csak egy órát késnek . Mindennel pont készen lettünk . Sütik , kaja , dekoráció . Minden tökéletes ahogy elterveztük ,már csak a fiúknak kell betoppanniuk.Már 30 perce itt kellene lenniük,merre lehetnek?
-Csajok én kezdek aggódni-mondta Eleanor
-Én is-mondtuk félelmetesen egyszerre.
-Én felhívom-mondta Dani idegesen.Pedig ha valaki akkor ő az aki minden helyzetben nyugodt tud maradni.Közben már hívta is Liamet.Kicsöng,csöng
 -Hangosítsd ki-szólt rá Demi .
-Igen?-szólt bele Liam.
Szinte hallottam ahogy mindenki szívéről le esett a képzeletbeli kő.Dani sóhajtott egyet majd megszólalt.
-Szia,merre vagytok?-mondta most már megkönnyebbülve.
-Most fordulunk be-mondta.
-Nem,nem kell jó pofizni Dani velük !Nem is  tudják hogy aggódtunk!-kelt ki magából Perrie ,suttogva.
-Nyugi Perrie- simítottam meg a karját
-5 perc  és otthon vagyunk-mondta Harry-Szia Daniell.
Amint ezt meghallottuk pattantunk is fel,behúztuk a sötétlőket hogy, megijesszük őket .Demi kicsavarta az égőt a folyosón a horror hatásért,el kell ismernem profin csinálta .Hallottuk ahogy leparkol a kocsi,Demi letette a konyhába az égőt,majd elbújtunk,úgy hogy mi lássuk egymást.Hallottuk a zárat.Kattant.Villanykapcsolgatás.
-Bakker, kiégett az izzó-mondta Louis.
Megindultak be a nappaliba.Dani számolni kezdett.1,2,3.
-Meglepetés-ordítottuk.Majd hatalmas sikítások és a mi kacajunk töltötte be a házat.Aztán már csak azt vettem észre hogy Harry felkapott majd megcsókolt.A csók nagy titok. Csak a fül helyett szájba súgott szó.Nagyon hiányzott már.
-Kajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- kiabált a kis szőke haspók -Csajok ti vagytok a legjobbak .És kaptunk egyenként egy ölelést . Ahogy láttam a Deminek szánt ölelés más volt mint a miénk ,hú itt lesz valami .
Bementünk a nappaliba ,és beszélgettünk a fiúk szinte mindent elpusztítottak .Mindenki nagyon álmos volt már,leginkább én sokat jöttem mentem ma .
-Megyek lefekszem nagyon  álmos vagyok-mondta majd felálltam Harry mellől- Örülök hogy , újra itthon vagytok srácok .
-Megyek veled-mondta nekem Harry.
Ahogy láttam mindenki felment aludni.Egyenesen Harry szobájába mentem.Nem figyeltem semmire ,az ajtóban persze majdnem hasra estem. Harry jól szórakozott rajtam.Most nem nagyon zavart túl fáradt voltam hozzá.Leültem  az ágyra .
-Katy  azt szeretném ha holnap eljönnél velem haza  és onnan mennénk nyaralni.
Egyből kiment az álom a szememből. Ránéztem egy ilyen 'mostezkomoly' fejjel  mire bólintott.Nyaralni megyünk hurrá .Felpattantam és a nyakába ugrottam.
-Várj,várj azt mondtad hogy találkoznom kellene a családoddal?-vágtam világvége fejet .
-Aham- mondta,majd egy kusza hajtincset a fülem mögé tűrt.
-De én félek-mondtam-mi lesz ha nem szeretnek ?És.....-
-Shhhhh......Nyugi,imádni fognak-mondta.
Nem hittem volna, hogy valaha én is érezhetem azt amit a szerelmes filmekben látok, nem hittem volna hogy érezhetem valaha azt a boldogságot, de amióta ismerem  a szerelmes filmek is többet jelentenek. Mert amikor vele vagyok úgy érzem nincs szebb dolog, boldog vagyok! Gyönyörű szeme megbabonáz, egész éjjel csak csókolnám , és amikor a nap újra felkel, egy boldog napra ébredek fel, mert a szerelem ott kezdődik, hogy nem számít, hogy mikor...nem számít hogy hol... csak az érdekel, hogy ő is ott legyen
Nem hiszek a fülemnek , tuti csak álmodom valaki csípjen meg . Idiótán vigyorgok és a gondolataim csak úgy cikáznak a fejembe . Nem tudok egy épp mondatod össze hozni .
-És hová is viszel engem ? - kérdeztem kacéran .
-Hawaiira.
Egy nagy sikítást hallottunk.Mint kiderült Eleanor volt az.Gondolom most mondta el neki is Louis.
-De most már aludjunk-mondtam.
-Sokkal jobban aludnék ha kapnék egy jóét puszit .
-Jaj gyere de olyat kapsz ....- be se fejeztem mert már egymásnak is estünk .
.Befeküdtünk az ágyba ,Harry átkarolta  a derekamat majd így aludtunk el.Szerintem a szerelemnek semmi köze az időhöz. Beleszerethetsz valakibe az első pillanatban, de az is lehet, hogy csupán egy év múlva. Ez csak úgy megtörténik... mindig a maga idejében.Én abban hiszek hogy úgyis mindig azzal vagy együtt, akivel épp akkor együtt kell lennem.Az ember sohasem tudhatja, kivel hozza össze a sors, vagy hogy egy egyszerű döntés - hogy a sarkon jobbra fordulunk vagy balra - néha mindent megváltoztat. Van úgy, hogy a választásaink nem számítanak. Máskor... egészen váratlan helyzetekbe sodorhatnak.Mi nők már csak ilyenek vagyunk. Szerelmesek az emberbe, akinek többet látjuk a hátát, mint az elejét, s még azt is elhisszük neki, hogy a Nap forog a Föld körül. Van, hogy két embernek szét kell válnia, csak azért, hogy rájöjjenek szükségük van egymásra!Úgy érzem megtaláltam azt a fiút, akit mindennél jobban szeretek, aki helyes, aki okos , aki kedves és aki törődik velem.
Bip-bip-bip.A telefonom ébresztőjére keltem.Még be is kell pakoljak.Jó hogy a fiúk végre kaptak egy kis szabit.Bementem a fürdőbe megmosakodtam,tettem egy kis sminket,majd kimentem a teraszra megnézni
milyen idő van ,de amilyen gyorsan mentem olyan gyorsan is jöttem.Esett.Szuper.De biztos vagyok benne hogy mire odaérünk kisüt a nap.Tipikus Londoni időjárás. Azonban imádom az ablakból nézni az esőt,és közbe elgondolkozni a múltamon .Elmentem bepakolni.10 percen belül kész is voltam.Csak fel kell öltözzek. Harry a tegnap azt mondta hogy nem kell kiöltöznöm .De azért mégse mehetek ,csak úgy .Most találkozom a családjával , tiszta para vagyok tőle .

  Nagy nehezen levittem a cuccaimat majd megvártam míg sorba leszállingóznak a többiek
-Csini-mondta El.
Már ő is fel volt öltözve ,gyönyörű mint mindig.Még mindig nem értem hogy Louisnak hogy lehet ilyen mázlija.Lassan mindenki lent volt mi pedig már a ház előtt állva figyeltünk Liamre
-Na akkor gyerekek holnap 7-kor indul a gépünk szóval 6:30-kor a bejáratnál találkozunk.
Elköszöntünk egymástól majd elindultak. Harry bepakolta a cuccainkat a kocsiba majd mi is elindultunk.Egy órája utazhattunk már amikor bealudtam.Ez egy tipikus rossz szokásom ha több mint fél órás útra megyünk elalszok.
-Katy kelj fel..itt vagyunk-erre hamar felkaptam a fejem de rossz ötlet volt mert telibe fejeltem az ablakot.Persze Harry most is jól kiröhögött.
-Nem röhög,együtt érez- mondtam durcisan fenyegetően rámutattam .
-Jól van na ,ne haragudj-mondta ,megsimította az arcomat majd megcsókolt.Rám mosolygott azzal a tipikus 'mostmeghalszettől' mosollyal majd kiszállt utána pedig kinyitotta nekem az ajtót.
-Szeretlek - suttogta , és az ajkai súrolták az enyémet .
-Én is szeretlek .SZERETLEK, egy egyszerű szó, mégis két ember életét képes megváltoztatni pillanatok alatt.. !
Ő az én hercegem, a szívem hercege. Megfogtam a kezét,elindultunk a ház felé .Eljön a pillanat, amikor az egész már nem játék, és akkor vagy teszel egy lépést előre, vagy hanyatt-homlok elmenekülsz. Elfuthatnék, de az az igazság, hogy tetszik a csatamező.



1 megjegyzés:

  1. -'mostmeghalszettől' mosollyal- hát ezen komolyan 30percet röhögtem mielőtt tovább olvastam volna..xDDDD
    És akkor miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aaaazzz h itt hagyjátok abba ???????Mi a szent magasságos répás bundás kenyérért..????xdDDDDDDDDD
    Hamar kövit ez parancs♥
    xxx Claire
    Nálam is van ám rész Deni;)♥

    VálaszTörlés