2013. október 19., szombat

18.rész

Itt az új rész :D Remélem tetszeni fog . Hagy  magad után nyomost ;) Komi , pipa , feliratkozás még mindig ér :D
18.rész ~Nyaralás ~
~Zene ~


Nagyon szépet álmodtam még emlékeztem is az egészre ,ami nagyon ritka dolog nálam. De valami hiányzik , igen meg is van egyedül fekszem az ágyban .Valamiért mindig elmosolyodok egy pillanatra, ha a nevét meghallom. Valamiért minden reggel vidáman kelek fel, mert talán látni fogom őt. Ez a valami azt hiszem az, hogy szeretem őt.De a következő pillanatban már ott állt az ajtóban .Ezért az ébresztésemre se panaszkodhatok , reggel Harry ágyba hozza a kávémat , nagy kávé függő vagyok a divattervező suli alatt szoktam rá teljesen .Felültem az ágyon és a kávéért nyújtottam a kezem.
- Neked is jó reggelt kicsim - puszira tartotta az arcát .
- Jó reggelt - és megajándékoztam egy hatalmas cuppanóssal .Elvettem a kávémat és lassan bele szürcsöltem . Isteni finom volt , pont ahogy szeretem .-Tudod mit álmodtam ?-mosolyogtam.
-Nem mivel nem látok bele abba az okos buksidba -bökte meg a homlokom .
-Arról, hogy hallom, valaki az ablakomat dobálja kövekkel, és végül észreveszlek Téged, ahogy a kertünkben állsz..- kuncogtam a végén.
Beszélgettünk még egy pár szót az előttünk álló útról és elmentem letusolni időben szeretnék kész lenni, nem akarom hogy , miattam késsünk el .
- Mehetek veled ?- húzogatta a szemöldökét a fürtös barátom .
-Harold nem !Sietnem kell te meg nem tudsz viselkedni -elnevettem magam mert olyan édes pofit vágott hogy , majdnem beadtam a derekam .
-Jól van akkor addig lemegyek - lehajtott fejjel indult kifelé.
- Ne csináld ezt velem ez nem fair , érzelmileg zsarolsz -és oda szaladtam hozzá és szorosan átöleltem .
Sose bírtam az ilyet .Elengedtük egymást és gyorsan a fürdő felé vettem az irányt ..Mikor kész lettem akkor esett le hogy , nem vettem magamhoz a ruhámat csak a fehérneműm van nálam.Gondoltam Hazza úgy is lent van mi baj lenne . Felöltöztem és komásan kiléptem ,mikor megfordultam Harry feküdt az ágyon és egy hatalmas mosoly jelent meg azon az édes pofián.
- Segítsek? - kérdezte egy önelégült mosollyal az arcán.
-Nem zavarlak?-kérdtem és a kezemet a csípőmre raktam.
Szó nélkül odajött hozzám, gyengéden megfogta a fenekemet.
 -Engem? Nem.-Megcsókoltam majd megszólaltam.
-Elkésünk-mondtam de látszólag nem nagyon érdekelte amit mondok mert csak folytatta amit elkezdett.Egyetlen érintése felér tízezer szóval.
-Kifelé-mondtam ,közben az ajtóra mutattam.Fogta magát majd sértődötten kivonult.Mivel elég sokáig fogunk utazni , kényelmes cuccban akartam menni .
Felkaptam a táskámat majd  én is lementem.Mindenki lent volt,reggelizett.
-Ti aztán összeszokott pár vagytok - röhögött Gem .
Értelmetlenül bámultam rá mikor megláttam a barátomat.Egy Fehér póló , fekete nadrággal és az elengedhetetlen fehér convers .
Pont hogy beértem a konyhába Harry felállt és azt mondta hogy indulnunk kell.Mindenkitől elköszöntem majd  elindultunk.Persze megint bealudtam. Mikor felkeltem pont akkor parkoltunk le a repülőtér előtt.Majd jön valaki hogy elvigye a kocsit.Azt hiszem Paul.Befelé menet valaki majdnem rám esett.
-Louis,az isten szerelmére  figyelj már oda-dorgálta meg Eleanor.
Mikor ezt meghallottam,megfordultam,majd Eleanor a nyakamba ugrott.Majd mind a négyen elmentünk leülni.Még várakoztunk a fiúk elmentek kávét venni.
-Na milyen volt?-kérdezte álmosan.De azért a mosoly ott volt az arcán.
-Nagyon tetszett,mindenki kedves volt-közben a fiúk is visszajöttek és a többiek is megérkeztek.
*A Hawaiira tartó utasaink kérjük kezdjék meg a beszállást*-mondta egy hang. Mindenki felállt és elindultunk.
-Itt vannak a jegyek -lóbálta a kezében a papírokat Zayn  .
-Haver  nem baj ha most elviszem a barátnődet ?- veregette vállon Louis Harryt.
- Ne miért kínoz engem mindenki ma .
-Majd kárpótollak - és nyomtam neki egy puszit .
-Majd én elszórakoztatlak - ugrott mellénk Niall .
-Na csak te hiányoztál még - nevetve rázta a fejét.
Elkezdtük a felszállást és mindenki helyet foglalt ,én az ablak mellé ültem Boo Bear pedig mellettem,mögöttünk Pezz és Zayn a többiek pedig a közelünkben . A fiúkkal hülyültünk,azt is megtudtam hogy Demi és Niall összejöttek.Louis folyamatosan olyan furin nézett rám.
-Louis tudom hogy , akarsz valamit .
- Nem én csak dumálni akarok veled .Például a hétvégéről - szemöldökét húzogatta .
- Ha arra gondolsz nem volt semmi .Viszont nagyon megkedvelem a családját .
-Ők is téged - válaszolta magabiztosan.
-Honnan veszed , ott se voltál - gúnyolódtam vele .
-Beszéltem Annel , és azt mondta amit én is hogy , nem tudja mikor látta ilyen boldognak a mi Harrynket .
Jól estek Louis szavai .Szeretem Harryt , jobban mint eddig bárkit akivel eddig jártam .Igaz nem volt sok barátom mert rengeteg időt elvett a suli az életemből .Mindig próbáltam egyensúlyt tartani de , kisebb nagyobb sikerrel ment .Hazza előtt volt egy komolyabb 2 éves kapcsolatom Will .Ő volt a legmenőbb a suliba és persze rajtam kívül volt vagy 3 barátnője .Teljesen összetörtem amikor megtudtam , de ő a múltam Harry a jövőm ez érdekel .Aminek meg kell történnie, meg fog történni, bárhogy erőlködünk is, hogy elkerüljük. Aminek nem kell megtörténnie, nem fog megtörténni, bárhogy erőlködünk is, hogy elérjük.Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Van, hogy eljön az a pont, hogy egyszerűen csak szerelmes vagy valakibe. Nem azért, mert az a valaki jó vagy rossz, nem azért, mert valamilyen. Egyszerűen csak szereted.A szerelem nem csak ölelésről, csókokról, "szeretlek"-ekből és "hiányzol"okból áll.. szerelem az, mikor pillangók vannak a gyomrodban, amikor éppen Rá gondolsz.Magam is, csakúgy mint más, tökéletes boldogságra vágyom; s mint mindenki más, ezt a magam módján óhajtom elérni.
Leszállt a gép és mindenki elindult kifelé .


2 megjegyzés:

  1. Ahhhhhhw...de kis édes:3
    HOGY HAGYHATTAD ITT ABBA?????
    Mondd drágám élvezed mikor az őrületbe kergetsz??:DDD
    Hamar kövit:****
    xxx Claire

    VálaszTörlés