2013. november 8., péntek

20.rész

Helló kedveseim :D
Itt lenne az új rész , nekem ez az egyik nagy kedvencem eddig :3 (Vikk) remélem nektek is tetszeni , fog . Denivel úgy döntöttünk csinálunk egy fb. csoportot ha gondoljátok csatlakozzatok ;)
  Itt
Plusz mind a ketten bele kezdtünk egy új blogba , ezen a blogon kívül , ha érdekel oda is nézzetek be .
Deni
Vikk
Na és az hogy +3 rendszeres olvasónk lett , eszméletlen boldogok voltunk , plusz még köszönjük a pipákat és a komikat , igazán sokat jelentenek nekünk :)♥Na nem is húzom tovább az időt jó olvasást ♥

20.rész~ Ideje ébredni ~
~Zene ~

Melletted ébredtem. Összegyűrte a kispárna csücske az arcát. Olyan édes. Félálomban magához húzott, és  ,szorosan átölelt . Hallgattam , ahogy lélegzik. Szuszog.Bárki boldoggá tud tenni úgy, hogy tesz valami édes dolgot érted, de csak egy különleges valaki van, aki úgy tesz boldoggá, hogy nem csinál semmit.Nem volt szívem felkelteni ezért óvatosan kicsúsztam a karjai közül .Nem tudom hogy is fejezzem ki azt amit érzek..
ha azt mondom : szerelmes vagyok,az még igazán enyhe kifejezés. Próbáltam halkan öltözködni és gyorsan .
Lementem és egyből a konyha felé vettem az irányt .Niall már kint ült és reggelizett ,ami nem egy meglepő dolog tőle .Olyan édesen tömte magába a kaját , nem csodálkozom hogy , annyian imádják olyan kis cuki .
- Te fent vagy már ilyen korán? - kérdeztem tőle nevetve .
-Igen a pocim ébresztett - elkezdte simogatni a hasát .
- Nem gondolod hogy , beszélnünk kéne ?- leültem mellé és próbáltam faggatni - Tudod Demi és te ?
- Ja hogy , arról ,együtt vagyunk, szeretem .-hatalmas mosoly jelent meg az arcán .- Nem akartam halogatni a dolgokat , ezt Hazza tanította nekem .
- Abban biztos vagyok -belebokszoltam a vállába  .
-Még mindig szarul ütsz - nyújtotta a nyelvét - komolyan szólnom kell EGYESEKNEK .
- Na jó megyek felkeltem EGYESEKET .
- Mit szólnál ha együtt keltenénk fel őket - gonosz mosolyra húzódott a szája .
- Nem is vagy te olyan hülye Horan .
Bementünk a házba letettem a kávémat és már rohantunk is fel az emeletre .Először Liamhez és Danihez mentünk be .Felugrottunk az ágyra és ugrálni kezdtünk .Közben azt visítottuk hogy " Jó reggelt ".
-Ti nem vagytok 100-sok - kiabált Dani és megdobott a párnájával .
Mivel sikeresen felébresztettük őket mentünk tovább .Zayn és Perrie következett .Niall bekopogott .Semmi .Berontott és elkezdte ordítani :
-ÉG A HÁZ SEGÍTSÉG .
Erre mind a ketten felugrottak .Mérgesnek látszottak ezért gondoltuk mehetünk tovább .Demi jött velünk szembe a folyosón .Niall elkapta és egy hatalmas puszit adott neki .
-Később lemegyek várj meg .
Bólogatott és tovább szaladtunk Egy emberrel kevesebbet kel kelteni , pedig már lett volna ötletem .Louis és El már fent voltak de még az ágybanlustálkodtak .
- Jó reggelt szépségeim - kiabáltam nekik és az ágyukba  ugrottam .
-Kat drágám ma nagyon hiperaktív vagy - öleltek át mind a ketten mint a szülők a gyereküket .
- Tudom- és kiugrottam az ágyból - Niall még EGYESEK alszik , van ötleted ?
-Hát hogy , a viharba ne lenne - kacsintott .
-Ezt meg kell nézzem - ugrott fel Louis .
-Ésszel még ha kevés is - kiabált utánunk El .
Gyorsan kiszaladtunk a szobából és egyből a mi szobánkba siettünk .Niall megállt az ajtó előtt és várt .
-Na mi lesz már haver - szólalt meg Tommo
- Kat ha Harry megöl Demire hagyom mindenem .
- Úr isten mit akarsz csinálni ?- döbbentem le .
-Majd meglátod -és egy gyors keresztet vetett .
Berontott és ordítani kezdett :
-HARRY !!!KAT RUHA NÉLKÜL SZALADGÁL A PARTON.
A barátom felugrott úgy ahogy volt és az ablakhoz rohant .Hát belőlem egy orbitálisan nagy röhögés tört ki ahogy Louisból is .Azt az arcot úgy lefényképeztem volna ahogy , meglátta hogy , a hasunkat fogva röhögünk rajta és rajtam pedig ruha van .Csalódott volt a drágám .
-Niall én kinyírlak - és a szöszi felé kezdett futni .
- Katy ments meg - és mögém bújt élő pajzsként használt .
Harry elém állt és mélyen a szemébe néztem .
A mellkasára tettem a kezem pont a két madárra ami mellesleg a kedvenceim közé tartoznak .
- Harry tudom hogy , nem akarod bántani - adtam neki egy gyors puszit , addig Niall kiment és csak Louis maradt .Egyszerre néztünk rá hogy "jó-lenne-ha-elmennél" arckifejezéssel .
- Tőlem csinálhatjátok nem zavar - mosolygott .
Harry a csípőmnél fogva közelebb húzott és becsapta az ajtót .Felkapott a combomnál  és az ajtónak nyomott , olyan vadul csókolt és olyan átkozottul, mintha nem lenne holnap és félne a mától.Vannak pillanatok az életben, amikre örökké emlékezni fogok. Nem azért, mert fontosak voltak, hanem mert akkor ott volt velem.Minden kapcsolat elején van egy szakasz, amikor semmire nem mondasz nemet, mert érdekesnek, kalandvágyónak és nyitottnak akarsz tűnni.Furcsa.. Több ezer emberrel találkozunk, és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.Mikor letett megölelt .Szeretem a karjában finoman megfeszülő izmokat, amikor átölel.
- Nem voltál ott mellettem amikor felkeltem - biggyesztette le az ajkát  .
-Ne haragudj de olyan édesen aludtál .- adtam még egy puszit .
-Na menjünk le én éhes vagyok -indult volna már k az ajtón .
- Édes - szóltam utána - nem kéne valamit felvenned ?
- Jaj tényleg - nézett végig magán - de jó hogy vagy nekem 
Én már rájöttem, hogy milyen a számomra tökéletes férfi.. Ő olyan, aki mindig a szemembe néz, mert tudatni akarja velem, hogy amit mondd igaz is nem csak üres szavak, mellébeszélések. Aki mindig mosolyog rám, hogy én is visszamosolyogjak, hisz boldognak akar látni. Olyan aki mindig örül ahányszor csak velem van, hogy én is tudjam, boldog mellettem. Aki simogatja az arcomat, hogy mindig nyugodt legyek. Aki szorosan ölel magához, hogy érezze, hogy ott vagyok vele és ő is velem, mindig a kedvemben jár, akár csak apróságokkal is, hogy örömöt szerezzen nekem , megdicsér, hogy tudjam büszke rám. Olyan, aki nem csak akkor mondja, hogy hiányzom neki, amikor nem aludhatunk együtt, hanem mindig amikor nem vagyok vele.  Nem sajnálja adni a puszikat, hogy tudjam mennyire szeret, de főként olyan akire bármikor számíthatok és soha nem un meg és hagy el.. Számomra Ő az!A szeretet nem azért van ingyen , mert nem ér semmit , hanem azért, mert megfizethetetlen.  Magára kapott valami ruhát és kézen fogva lebaktattunk .Már mindenki lent ült és lenyugodott az ébresztés után .
- Megjött Mr. és Mrs. Styles - szólt Dani.
Niall Demi mellet ült és amikor meglátta Harryt csak mosolygott  .
- Ezt még vissza kapod Niall - mutatott rá vészjóslóan .
- Nekem még szükségem van rá -ölelte magához Demi .Olyan édesek együtt .Azután beállt a kínos csend , mindig is utáltam ezeket a helyzeteket , ilyenkor tök idiótának éreztem magam .
- Mi lenne ha ma elmennénk szörfözni ? -törte meg a kínos csendet Zayn .
- Na azt tényleg nem tudok - szólaltam meg és Liamre néztem.
-Akkor menjünk is - csapta össze a tenyerét El.
Gyorsan felszaladtam a táskámért amibe már minden be volt készítve és átvettem a fürdőruhámat , a hajamat pedig összefogtam .Elindultunk a part felé hátha lesz ott valaki aki megtanít minket szörfözni .Rengetegen voltak lent és ahogy sétáltunk a hátunk mögött az emberek pusmogtak .Gondolom megismerték a fiúkat de ez már nem meglepő .Miután a fiúk kiosztottak pár autó grammot tovább indultunk.Közbe a csajokkal szüntelenül nézegettük a standokat.A többiek már jóval előrébb voltak.Pont vettem egy karkötőt és mikor megfordultam neki mentem valakinek.......

2 megjegyzés:

  1. imádomm <3 nagyon kíváncsi vagyok <3 siess

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁáÁÁÁÁÁÁÁááÁÁÁÁÁÁÁÁÁ..:DDDDDDDDD
    Ezt nm hiszem el anyááááááás.....♥
    I-M-Á-D-O-M♥
    hamar kövit...:)
    "-Ésszel még ha kevés is - kiabált utánunk El . ''
    ennél a résznél azt képzeld el hogy a full kussban a ház olvasom ezt a mondatot és elkezdek röhögni de úgy hogy anyámék leszólnak az emeletről h kuss...és na igen...csukva volt az ajtó..XDDD
    xxx Claire

    VálaszTörlés